REVERBAL SIGN + DJ SKARHEDEN
Laddar Konserter
  • Detta konsert har redan ägt rum.
juni 02 2018
kr100 20:00 - 01:00
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Kom till nya  Klubb LogLady och fira in sommaren!
Utomhusbar – Mat – Trevliga människor

///////// REVERBAL SIGN /////////
..är en Stockholmskvartett, som med sin egen variant av electronica låter techno möta melankoliska synthinfluenser. De kallar det Post Techno. Stämningen i Reverbal Signs musik är en blandning av mystik, vemod och sväng. Den uppstår i stunden, som ett resultat av interaktionen mellan medlemmarna i bandet – och mellan deras maskiner. Dimmiga landskap och ensliga vägar blandas med djupa houseinfluenser och de olika musikaliska bakgrunderna som bandet kommer ifrån.
Både i studion och på scen är det improvisation och hårdvara som får stå i centrum. De har gjort många uppskattade framträdanden på klubbar runt om i Sverige och spelas i stor utsträckning utomlands.

///////// DJ M. SKARHEDEN /////////
Skarheden bjuder på mystiska ljudlandskap med tunga beats i en blandning av EBM, industri och techno.